miercuri, 13 septembrie 2023

Petiţie - Patriarh


CĂTRE                                        Statut de Confidențialitate: NESECRET

BISERICA ORTODOXĂ ROMÂNĂ - Patriarhia Română,

adresa: 040163, București, aleea Dealul Mitropoliei, nr. 25, Sector 4, Tel.021.406.71.61; www.patriarhia.ro.

Sediul secundar: Cancelaria Sfântului Sinod: Aleea Dealul Mitropoliei, nr. 25, RO - 040163, București IV, (tel) +40-21.337.08.30, (fax) +40-21.337.08.22, e-mail: cancelaria@patriarhia.ro,

Comunicații și relații publice: Aleea Dealul Mitropoliei, nr. 25; RO - 040163, București IV; (tel) +40-21.335.06.56, biroul.sesizari@patriarhia.ro.

Subsemnatul Bodin Florin-Ciprian domiciliat în oraş Arad, strada Pionierilor, nr. 59, Bl. 56, SC. D, Et. III, Ap. 13, județ (sector) Arad, cod poștal 310078, titular al cărții de identitate seria AR, nr. 868866, CNP 1760831020041, în calitate de președinte cult, art. 290, și art. 295 alin (1), și art. 157-158 din Codul procedură penală, și pe temeiul art. 7 din Ordonanța de Urgentă nr. 27/2002 și art. 289, formulez prezenta


PETIŢIE



DOMNULE PREŞEDINTE, P.F. DANIEL, Arhiepiscop al Bucureștilor, Mitropolitul Munteniei și Dobrogei, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, V-am scris în anul 2022 o solicitare prin care ceream o adeverință care să certifice că nu am fost membru în cultul religios care îl conduceți sau care să specifice anii în care am fost membru și cine a plătit taxa de cult, dacă acesta era necesară, și că nu sunt în prezent membru.

În început precizez că familia Bodin suntem de origine israelită, și la nivel mondial suntem peste 8 milioane de cetățeni cu numele de familie „Bodin”, „Bodinski”, „Bodinskya”, Bodinov”, Βουντέν, Μπουντέν, ş.a., care fiind din efraemiţi ne-am rupt de poporul Israel în urma Primei Cruciade și ne-am asociat în timpul sultanului Suliman Magnificul cu „Biserica Romano-Catolică” care ne-a permis pe parcursul secolelor să ne întoarcem în perioadele de vară-toamnă la diferite mănăstiri din Palestina și Pustia Sinai cât și Ierusalim. Apoi în secol al XVI-lea s-a rupt de familia noastră o ramură care a emigrat în Paris din care după două generații se trage și Jean Bodin, care a păstrat tradiția familiei după două generații, și este cunoscut pentru că a inventat „Principiul Suveranității Statele” care îl avem în toate constituțiile statelor moderne. Totodată la sfârșitul aceluiași secol al XVII-lea s-au rupt de noi, care locuiam în nordul Imperiului Otoman sau sub regii fanarioți, alții veri care au emigrat în munții Tatra și au fondat un al doilea oraş Bodina după ce au traversat Ungaria, de-a lungul Dunării până la nord de delta Tisei unde se vorbește o limbă asiatică neinteligibilă pentru familia Bodin. Deși uneori ne-am asociat familiar încă consideram că o parte din maghiari sunt păgâni din cauza cum se manifestă și am evitat asocierea cu familiile lor. În secolul al XVII-lea, jumătate de secol familia noastră din munții Tatra s-au asociat cu luterani până în secolul al XVIII-lea când avem deja și două ramuri ale familiei emigrate în Statele Unite unde au renunțat la exprimarea greacă în Boudin cu „ou” care a fost simplificată cu „o” ca în celelalte ramuri care aveam extinsă familia până în Tailanda de cealaltă parte a lumii. Apoi în secolul al XVIII-lea s-a separat din Biserica Bizantină și Biserica Romano-Catolică o minoritate de preoți care au inventat etnia sârbă și ceilalți din familia Bodin am căutat să emigrăm într-o țară vecină în care să putem să devenim proprietari de pământ și să ne asociem cu familii de israeliți și să avem libertate mai mare. Astfel în secolul al XIX-lea la Unirea Mică am trecut granița și ne-am stabilit în Crișana unde am așteptat retragerea trupelor maghiare și aderența cu statele danubiene la o țară nouă care era în formare și încă nu au existat persoane de etnie „română”. După marea unire o parte din familia am încetat să ne considerăm israeliți și am spus că „suntem români de la: Hai să dăm mână cu mână...”.

În aceste împrejurări s-a născut primul în familie bunicul meu Florea Bodin în comuna Burda care avea mamă din tribul Ieşahar, judecând după gropița din bărbie, care ni s-a transmis la jumătate din familia care s-a extins în județul Bihor din România dar nu la toți frații tatălui era vizibilă.
Apoi în 30 Noiembrie 1906 s-a născut în familia Buha, din satul vecin, Cresuia, bunica mea Vârvoara Buha care judecând după pata maro în obraz era din tribul Neftali. Aceștia s-au căsătorit și au locuit la capătul satului Cresuia unde aveam un telep pentru oile familiei și unde am construit casa părintească.
Din ce cunoaștem din declarații ale familiei că cam în 1936 s-a născut Iosif Bodin, dar nu avem confirmat, care era primul la părinți, și conform poruncii lui Dumnezeu nu se putea căsători doar după ce era răscumpărat cu un miel, și din acest motiv mama lui numită de săteni „maica” nu ia permis să se căsătorească după ce a născut alții 11 copii și în 1955 ar fi murit Bodin Florea, în urma unei viituri din probleme pulmonare, și au rămas orfani de tată și unii au crescut la casa de copii după ce au început școala.

Religia mea fiind recunoscută în 1884 și numită „Iudaism Mesianic” din 1895, în acestă perioadă s-a înființat „A Doua Congregaţie Mesianică din Chișinău” între 1918-1928 care a devenit una din cele trei asociații naționale care aveau peste o mie de membri între Raionul Odesa și Raionul Bucovina și care și-a vizat statutul de cult religios în Parlamentul României între 1939-1940 şi care practicau religia mea care o am după decesul unchiului și s-au destrămat pe teritoriul României și Ucrainei după Al Doilea Război Mondial până în anii 1960-1980.

Tot în acestă perioadă după 1912 s-a stabilit în România o ramură a familiei Telepoczki, prin căsătorire cu străbunica mea numită în Grebrish „Nagy Mama” din familia Hetman, care au fost masacrați la Castelul Csernovics în 1948 după ce a fost vizat Cultul Mozaic care a cerut să-i fie retrocedate unele bunuri și de care s-a folosit sistemul comunist al lui Gheorghiu Dej să confiște sfeșnicele cu nouă brațe tip Hanuchie, din cele 100 de camere ale castelului, care au fost puse în stradă de cei din comunitatea evreiască deoarece aveau inscripționat pe picior numele castelului, exceptând câteva sfeșnice cu Steaua lui David și Cruce care reprezentă sincretismul unirii religioase între creștini și evrei, sfeșnice care arată că acestea au fost aduse de cele două familii din Ungaria când ne-a solicitat viitorul ministru al Ungariei să venim și să preluăm două afaceri locale ale familiei Karolyi. După masacru, bunicul meu s-a căsătorit cu o femeie de origine maghiară care a vrut să-i pună cuie în mâncare și ca să-i arate că nu moare de la cuie a ajuns să înghită cuie și a murit ea în locul lui, și apoi el s-a recăsătorit cu bunica mea care era tot din familie mixtă.

Povestea bunicii mele Telepoczki Socaci Sida a început tot în perioada unirii statelor danubiene când o parte din familia Nistor au coborât în Ungaria, deoarece erau în pogrom să fie anihilați de noua etnie sârbă, când Biserica Nestoriană se organiza separat și Biserica Armeniană s-a rupt în Biserica Ortodoxă Greacă și Biserica Siriacă Armeniană și sărbătorile la Biserica Sârbească au fost adoptate după calendarul Bisericii Siriace Armeniene. Astfel familia ei s-a coborât în Seged și o parte din familie s-au mutat în Arad unde au găsit loc de muncă și se puteau împroprietării la fel ca o parte din familia Hettmann, sau „Hetman”, care erau de origine germană-ebraică și făceau acest drum săptămânal între cele două orașe. Astfel ea, care a fost primul copil din trei surori și un frate, s-a născut în anul 1920 și a lucrat între 1927 și 1931 la Castelul Csernovics, la bucătărie, și ca dădacă la copii, în timp ce mama ei Nistor Socaci Emilia și tatăl ei care se trăgea din satul Șiclău au plătit casa familiei Socaci din statul bătrân al comunei Macea. Probabil pentru ei în partea de vest a țării a trecut neobservat, vorbind mai mult limba maghiară, că în 1936 s-a înființat anumit cult religios numit federație sau „Cultul Mozaic” care s-a reorganizat după ce a avut întreruptă activitatea pe teritoriul țării vreme de opt ani.


După masacru bunica mea a vizitat castelul și anual a depus flori la mormintele Celor Treisprezece Generali din Parcul Dendrologic Macea, motiv pentru care a fost respectată de rudele din Ungaria ale familiei bunicului care s-au căsătorit cu persoane de origine maghiară. Cu rudele din Seged ale familiei Nistor nu am ținut legătura ramura noastră a familiei și bunica practica ambele rituri.

Astfel ea a fost numită de femeile arădene „opțional sârboaică” şi la numit Emil Telepoczki pe primul copil, după mama ei Emilia, și a născut un an mai târziu în 1955 pe mama mea Elvira Telepoczki.

Eu m-am născut după ce mama mea a insistat să aibă loc și o căsătorie religioasă în înțelegere cu părinții ei care au căzut de acord cu familia tatălui meu, ce religie să aibă fie ei, fie eu.

Tatăl meu era ateu din cauza surorilor lui mai mari la care era găzduit în Arad pe perioada liceului, și au fost de acord ca eu să am religia „Biserica Ortodoxă Bizantină” care s-a organizat ca cult religios principal pe teritoriul țării, în acord cu familiile cu care ele s-au căsătorit surorile tatălui. Însă insistentele fratelui tatălui meu să fie preot în satul Cresuia au condus la decesul lui despre care a fost anunțat și bunicul meu Iosif Telepoczki când am avut doar 6 luni.
Ei mai aveau un frate mai mic care era diacon în statul Cresuia, care probabil a trăit când mama mea s-a împăcat cu tatăl meu, și fiind la un an după o operație chirurgicală a mea pentru apendice puroiat cu cute de la mijloace de supraveghere a vămii din zona Curtici-Macea, părinții ei au locuit cu noi temporar pe rând în satul Cresuia să cerceteze adevărul despre povestea cu care tatăl meu Bodin Avram a venit la ei în județul Arad și despre originea familiei Bodin despre care nu le-a spus de la început ce etnie aveau, ci credeau că suntem români și nu că am fi „jidani” până au aflat de unchiul.

Ca urmare a certă în familie din cauza ce grupare etnică a fost categorisit Iosif Bodin, adică „jidan” am fost obligat de familia mamei să fiu acestă grupare religioasă iudaică în anul următor. Dar la recensământ din amândouă grupările persoanele sunt numite de etnie „ebraică” și nu sunt de etnie „israelită” și nu au putut să se declare separat eventual doar cu etnie „română”, așa cum urmăreau puterile mondiale, să ne casese poporul Israel după un pogrom de naturalizare în popoare nou înființate. Acesta este important însă deoarece a condus și la omorârea tatălui meu care fiind mai bătrân încă folosea cuvântul „jidan” pentru „israelit” și cuvântul „evreu” pentru „mozaic” și cuvântul „iudaic” pentru „mesianic” și după evenimentele din 1989 când s-a organizat separat în Balcani noul cult „Biserica Apostolească și Sobornicească Română”. Bunicul Iosif Telepoczki meu folosea „evreu” totodată pentru „iudei” (jidani) și „israeliți”.
Astfel în Ianuarie 1981 preotul din Beiuș la asistat pe celălalt unchi al meu care era blond, și mai mic de statură, și cu păr natural, care stătea în spatele meu și ia făcut semn că nu mi se permite să sărut crucea de argint pe care a pregătito pentru acesta, mai ales că nu m-am abținut să mănânc, și după ce s-a uitat în sus și ia făcut semn, preotul a invocat că sunt prea mic la vârstă, și la fel în satul nou din Macea preotul Curtuiuș nu mi-a permis în Ianuarie 1982, ultimul an când mă consideram membru în Biserica Bizantină dar apoi a discutat cu fiul lui că am prea multe rude „evrei”, folosind dialectul bunicului meu, și am continuat să mă consider creștin deoarece nu știam ceilalți din poporul meu cum sunt numiți în afară de „jidani” și „evrei”, ca religie, și nici câte ramuri are religia și dacă unii citesc Biblia.

Scrisoarea o fac datorită lipsei adeverinței că nu am fost membru în Biserica Ortodoxă Română și lipsei adeverinței că nu am fost membru în Cultul Mozaic, motiv pentru care cele două tabere s-au gândit greșit sau pripit că părinții mei sunt cei care au ales ce religie să am, și că fără adeverințe ar putea să delapideze părinții și apoi să invoce că am fost religia lor. Acesta au conceput cei din ambele religii fără ca să se gândească că iese ceva contradictoru în sensul că trebuia cineva să meargă la sinagogă să fie mozaic ortodox sau la biserică să fie creștin ortodox, și nu să-i plătească cineva cultul prin colectă de la complici la înșelăciune și să caute complici la primărie.

Scopul lor era să continue războiul de casație a israeliților fără familiile noastre îndopând cu milioane de dolari preoții și rabinii și politicienii și împiedicând să se organizeze juridic Gruparea Religioasă Iudaică-Mesianică ca Cultul Iudaic Mesianic care le-ar împiedica Genocidul și membri familiilor care scapă.
Astfel se plângeau instantelor de judecată că zădărnicesc afacerea de recuperare organe de la morgă sau de a cimitire numită de ei „delapidare” sau „afacerea națională”.

Tot astfel l-au inclus în regim de pulsații pe tatăl meu în urma felicitărilor de ziua lui în 4 sau 5 Decembrie prin rețeaua de socializare Facebook, și l-au internat de urgență la Spitalul Clinic Municipal din Beiuș. Mesajul era în 3-4 limbi pe care le vorbesc orice membri din cele două familii, dar nu și în limba maghiară de care m-am făcut că uit de familia tatălui că ei o cunosc, însă mama mea care s-a mutat după o lună de la grădinița de limba germană la limba română este mult mai greoaie la învățarea altor limbi decât Română și Franceză și este excepție în familie doar câte limbi cunoște și că nu poate și scrie în aceste limbi cum era tatăl ei și tatăl meu. Totuși au fost persoane din Beiuș și Cresuia care au observat că tatăl meu știe multe limbi și fiind recensământ au pus întrebarea „ce religie are” care încă era actuală în Februarie la înmormântare.

După ce în anul 2008 a ieșit la pensie a lucrat anual în Bundestag unde și făcut a doua pensie și era invidiat deoarece aveam din mai multe țări pensie, acesta ar fi părut ca o inițiativă din partea băncii care îi acorda pensia în euro și care dorea să se acopere delapidare prin certa religioasă dintre membri familiei pe tema cum a murit Iosif Bodin și dacă a fost preot ortodox de ce a fost numit jidan, ş.a.
Totodată singurul frate al mamei a decedat în spital în anul 2014 cu o lună înainte de pensie când Traian Băsescu s-a întâlnit cu Beniamin Nataniyahu în Ierusalim și eu m-am făcut că încetez postul la luna plină de la jumătatea lunii Şevat când de obicei plantăm pomi în Israel exceptând anul 2008, 2015 și 2021, 2028, ş.a., și când în 2023 am avut cutremur mare în Turcia când l-am înmormântat pe tatăl meu.

Tatăl meu mi-a cerut în anul 2008 să-l vizitez și am negociat cu el cadența biblică a unor sărbători și am practicat în urma discuțiilor „iudaism nazarinean” în paralel cu religia care am adoptato în 1982 după un război cu bunica care nu mi-a permis de la Paști și până la sfârșitul verii să citesc povestea care arăta dacă un om nevinovat a fost omorât în Ierusalim și ma ținut ca pe jar întreaga vară, fanatismul religios fiind ceva nou pentru mine care îi credeam nebuni.
Și eu i-am cerut tatălui meu în 2008 să nu se mai declare „ateu” la recensământ pentru că cunoștea foarte bine traducerea Nițulescu din care am citit împreună și a căzut de acord să se declare „liber cugetător” așa cum a confirmat în anul 2013 prin discuție la telefon. Mai departe înainte de recensământul din 2021 am început să-mi organizez gruparea religioasă în stat și am cerut la noul recensământ să înlocuiască „Altă religie sau Creștin fără Cult” cu „Altă religie sau Altă asociație națională sau Grupare etnică-religioasă” și am primit acordul conform cu legea 489/1996 actualizată în 2014 cu „Altă religie sau Altă asociație religioasă sau Altă grupare religioasă”.

Când s-a externat de sărbători în Decembrie tatăl meu s-a aflat că s-a declarat „Liber cugetător” și primarii au făcut cu săteni dezbatere să-l declare abuziv „Biserica Ortodoxă Română” și unii au rămas cu concluzia că s-a declarat „ateu”. Acestea au fost puse la cale ca să-mi pună piedici să-mi organizez religia în stat folosind acte de la Parchetul pe Lângă Judecătorie sau Tribunal și ofițeri de securitate din Serviciul de Protecție și Pază și poliția națională numită Parchetul Național Anticorupție și Direcţia Națională Anticorupție unde aveam deja plângeri prealabile pentru complicități la Genocid conform art. 483 din Noul Cod Penal contra unor ofițeri și contra unor medici și contra unor persoane religioase organizatorice de cult, care includ și instigarea sau includerea în regim de „Deteriorare Fizică sau Psihică” așa cum scrie în acest articol.

Astfel după trecerea în anul 2023 au continuat să-l introducă pe tatăl meu în regim de pulsații dar au ascultat de mine să nu-l interneze la Spitalul Municipal din Beiuș, unde a murit fratele lui numit Bodin Iosif, ci l-au internat în Oradea. Unchiul meu a ajuns în acest spital când încă nu avea 51 de ani să se poată căsători cu o fată din sat și cea pe care a găsito nu se considera vrednică să fie preoteasă.
Am sărit intenționat la fratele tatălui, lui Bodin Abram, ca să arat că după o generație nu au schimbat felul cum reacționează și cum operează sectanții din serviciile de securitate națională și au vrut să arate că pot repeta istoria fără regimul comunist pe care vor să-l acuze că era vinovat ci vor să arate că ei sunt vinovați și că nu vor fi pedepsiți ofițerii de securitate care au continuat după externarea tatălui meu în 11 Ianuarie cu amenințării să renunț la procedurile legale și penale că altfel îl vor omorî pe tatăl meu date majoritatea prin comunitatea evreiască din care nici un membru al familiei mele nu sunt membri și prin membri ai firmelor de pază aflați în parcare cu mașină de teren.

Tatăl meu a decedat în urma unei certe cu membri din comunitatea Evreiască din Arad cu care a împărțit pumni pe diferențe de limbaj, și probabil ei îl credeau un văr se prefăcea uneori că este tatăl meu și îi bătea pe cine îl căuta, și s-a întâmplat că au dat peste tatăl meu de 74 de ani care era acum complet cărunt și apoi l-au dus direct la acest spital de care spuneam prin consola de securizare să nu încerce ca să-mi demonstreze că nu l-ar omorî ca pe unchiul, și ne crezând că tatăl meu nu a fost creștin ortodox și că nu are „uralii de bine” de la unii preoții ortodocși din vremea când a fost omorât în acel spital unchiul Iosif Bodin, îl duc la moarte sigură în acel spital, au găsit o metodă ca să nu cadă pe Cultul mozaic și pe ei vina de Genocid ci ca să cadă pe religia preoților și pe unii salariați ai spitalului care erau în certuri religioase.

Cei de la Direcţia Socială care analizau cum broşurez, perechi câte două pagini în format portabil PDF pentru serviciul de imprimare „Crezul Cultului Iudaic Mesianic” în format A5, așa cum am făcut și cu o săptămână înainte să moară tatăl meu cu Ediția I care era dar broșură mică de buzunar, mi-au cerut să vă scriu: „-Scrie la patriarhie că plănuiesc să o omoare pe mama ta deoarece vor să falseze că ai fost membru în Biserica Ortodoxă”.
Atunci le-am amintit că s-a introdus ora de „Teologie” în anul 1990 și preoții au insistat să-i întâlnească pe cei care nu erau identificați ce religie practicau. Astfel am cedat intubărilor unei colege din familie mixtă pe care o identificam atunci că practica creștinism apostolic penticostal și i-am răspuns că suntem „credincioși din Israel care credem că Iisus (Ieşua) este Cristos (Mesia) evitând ebraismele să nu-i schimb nivelul de limba ebraică, deși avea veri care umblau la una din sinagogi, unul din verii ei fiind din colegii noștri care știam ce religie au și care m-au mustrat ziua următoare că am venit mai repede să-l întâlnesc pe preot. Eu atunci consideram că fac parte din diasporă dar nu că fac parte din comunitatea evreiască din probleme de consacrare care nu-mi permit să ating pierdere funerare și persoane atinse de trup mort, cerințe care devin foarte importante între 25 și 50 de ani când nu putem face muncă laică oricare deschidem pântecul unei femei evreice.

Tatăl meu era cel care nu s-a resemnat că nu puteam avea copii până după vârsta de 50 de ani, deoarece era mai în vârstă cu 8 ani decât mama mea, și nu a reușit să-mi spună că a apelat prea mult la sistemul medical și nu va trăi până după ce trec de vârsta consacrării, și avea susținători printre veri care făceau acte la parchet și îl amăgeau ceruindu-i bani care intrau la agentele S.P.P. care mă hărțuiau și la medici psihiatri care se prefăceau că nu înțeleg că sunt consacrat și că sunt întâi născut.
Totodată și familia Achim are o persoană în scara de bloc denumit „mama aia a ta” de jandarmi, care este noră cu Achim Claudia, şi care este pusă să se prefacă că este Telepoczki Elvira sau că eu nu sunt „șeful de cult” și nu am 47 de ani ci că sunt „copilul ei” înfiat de la „pașaportari” care este „bolnav psihic” în bloc și că are nevoie de „nurofen” adică „scrizofen” în scara de bloc ca să poată plăti chiria. Astfel câștigă bani Achim Claudia care a avut „Asociație de Bone” la apartamentul 16, asociată cu „Asociația Mama” de unde lua fete să le crească și să-și fac anumită imagine amăgind familii creștin ortodoxe în scara de bloc, și s-a ajuns să ocupe apartenentul 17 care familia Petrea la cedat la Domokos Mihai și la Kulam pentru a mă supraveghea tehnic din partea celor două culte pe care le folosesc prin înșelătorii și instigări într-un joc numit „Hopa Mitică, Popa Prostul, și Bucureștenii (miticii)”.

Despre acest joc și „Izabela și Fetele ei” și despre „limbajul țiganilor” și despre „golanii de la Sinagogă” am auzit când am împlinit 6 ani în 1982 și a început să mă instruiască bunica din ambele religii ce aveam nevoie să știu când cresc mare până s-a ajuns la înfățișarea pentru plasarea mea la mamă în anul 1983 când am fost operat la amigdalite de ziua mea și mama ma înscris în primul an la scoală în Arad.

Până s-a mutat Achim Ioan în scara de bloc am fost identificat între 2003-2005 de Leuce Dorin și de familia Mişcan care se prefăceau că sunt creștini dar salutau cu „Şalom”. Un frate sau văr al acestui Leuce la identificat pe tatăl meu după Amenințările din 27-29 Ianuarie 2023 când s-au dus cu firma lor de Pază și Protecție și cu S.P.P. în județul Bihor ca să spună că numa atât m-au putut ajuta referindu-se că au transmis prin console diferite episoade petrecute acolo ca cel în care Alin care stătea cu mașina pe drumul de peste vale a primit refuz de la Sorin Rosen să îl apere pe tatăl meu de ei când au început să vorbească cu el confundându-l cu un văr mai tânăr care făcea diferența între „evreu” și „mozaic” dar tot îi bătea dacă intrau în unul din sate pe cei care arătau ca țiganii.
La fel ca colegii de gimnaziu care știu că am altă religie erau și colegii de liceu care la inițiativa dirigintei, doamna Călinescu, care preda limba Franceză, au fost de acord să se roage în fundația noi catedrale ortodoxe de la Podgoria însă eu nu am fost de acord. Ea a negociat cu mine că până nu are turlă și cruce deasupra nu este biserică și că este acolo un preot care ne poate coordona să ne rugăm pentru examenul de bacalaureat indiferent ce religie avem. Astfel nu contravenea cu făgăduință Iosif Davidovici Rabinovici care a fondat ultima evoluție a religiei noastre și am căzut de acord să spun și eu „amin” la rugăciune în acel loc.

Apoi sunt unii martori ai lui Iehova care îi ironiza cât beton au inclus în acea biserică și au spus în drum spre Sala Sindicalelor care este dincolo de lacul din „pădurice” că acesta „ne va rămâne nouă o mie de ani” considerând că ortodocșii nu sunt mântuiți și vor fi prădați înainte de înviere. Și totodată am fost și eu amenințat că o să fiu revendicat de toate cultele dacă nu ader la un cult religios de stat, cam în anul când ei aveau acte de formare pentru cult, dar care nu era eligibil din cauza unui caz la Înalta Curte de Casație și Justiție pană în anul 2001. Eu încă eram student dar eram consacrat pe fondul unei rugăciuni pentru ploaie în care erau implicați de la Biblioteca Universității „Aurel Vlaicu” din Arad și câțiva studenți și profesori, și un profesor care antrena „Echipa de Dansuri Populare” a universității cu care am fost coleg de salon în vara anului 2000 când a avut luxat piciorul și eu eram din cauza apatridiei internat în regim de pulsații la stomac și fiere, și doi calculi renali parțiali rezolvați de care m-am scăpat mai târziu în 2005, până m-am rugat pentru ploaie în Iulie 2000 și m-am externat. Deși eram primul la părinți eu nu consideram că am dreptul să mă rog pentru ploaie dacă nu eram consacrat în rugăciune de dedicare care să continue cu problemele rămase nerezolvate pentru care Dumnezeu căuta oameni care să se consacre și era indignat de concertele de noapte de pe Ștrandul „Neptun” din Arad.

Prin consola de la parchet discutând cu preotul din sat care a oficiat serviciul în 6 Februarie 2023, Vineri pe 21 Aprilie cineva s-a inervat și a spus: „-Mai departe te ținem în regim de stringență națională nu din cauza că ai fost membru în Biserica Ortodoxă ci din cauza că ai plângere pentru Genocid împotriva bisericii principale naționale care reprezintă patria română.”
Fiind amenințat am continuat să le arat celor care m-au îndemnat să scriu că mai sunt și dl. Boros Vasile și familia lui naturală, și prietenii lui de familie, majoritatea de limbă maghiară dar și germană.

La domnul Boros (Boroş) din neînțelegeri i-au murit părinții adoptivi de la mijloace de supraveghere care ia slăbit până la malnutriție severă chiar de la ponderal în cazul tatălui lui. Familia lui naturală avea asociere familiară în satul Budureasa și sunt două drumuri de 3 minute până la satul nostru. Mama mea a fost în relație familiară din 1991 până în 1996 cu acesta și am locuit sub același acoperiș până la ocluzia mea intestinală și sunt o mulțime de martori care s-ar inerva și ar face declarații ca cineva să vină și să spună că familia mea ar fi făcut parte din Biserica Ortodoxă după 1989. Din prietenii lui făcea parte și un ofițer NATO numit Gerhard, care era căsătorit cu mama unui băiat care s-a asociat cu băiatul familiei care a locuit la etajul IV și cu cea de la apartamentul 17 până am făcut plângeri penale la poliție pe care l-am bănuit că le-a adus mijloace de supraveghere la familia Petrea în anul 2004 și era numit „Cel din Bundestag” deoarece nu cunoșteam procedura legală să pun pe cineva în „supraveghere tehnică” sau să obțin „ordin de restricționate” până în anul 2017 când s-a amendat Noul Cod de Procedură Penală.

Este posibil ca mama mea Elvira să fie plătit pentru o persoană cultul în anumit an din politețe față de preot și să fie după despărțirea de domnul Boros din 1996 când nu am văzut nimic rău.

Cealaltă persoană care s-a mutat în casa bunicului este o verișoară primară cu mama mea numită Toth Moriska care a folosit casa bunicului până în 1998 și care era în fals conflict de moștenire fiind mutată din casă de Telepoczki Emil. Mătușa plătea la „Cultul Mozaic” prin Azilul de Evrei, fie pentru ea ori fie pentru două femei bătrâne pe care le vizita la azil, până în anul 2014, deoarece a decedat la începutul anului 2015. Ea fiind membră în Cultul Mozaic și Cultul Adventist de Ziua a Șaptea și plătea mai mulţi ani la ambele taxa de cult, și a fost găzduită de familii adventiste până a murit în 2015, la un an după Telepoczki Emil. Nu știu cine din comisia medicală care au ținut în evidentă membri ai familiei nostre l-au operat pe Telepoczki Emil după ce a fost înjunghiat de doi țigani din comuna Macea cam la un an înainte să fac ocluzia intestinală din 1996 și apoi am aflat că ea a fost mutată din satul nou fie în satul bătrân ori fie mai aproape de centrul străzii. Mariska era cu un tremurat mic la cap în urma masacrului de la castelul Csernovics când avea 7 ani și nu a avut relație de familie sau de servici cu nimeni în afară de rudele apropiate din familiile Toth și Telepoczki în care s-a născut. Cineva a spus că organele ei ar fi costat 9 milioane USD și din cauza mea „statul român” ar fi pierdut 4 milioane și medicamentele costau 4 milioane.

La cineva a citit ce am spus de pe consolă: „-Altfel costă până la 2 milioane USD bani care un membru al familiei, ca și mine, Bodin Florin Ciprian, trebuie să plătesc acolo ca cetățean israelian pentru o mătușă Mariska Toth, să o pot înmormânta într-un cimitir decent unde costă alți bani locul, și persoanele care fac înmormântări după ritualul mesianic în care nu ne putem integra deoarece trupul trebuie să fie intact pentru un cimitir mesianic, ori /ci au simulat actul sexual cu scalpul ei”.

De la Leuce Dorin și frații lui mi s-a transmis prin consola de securizare că oasele ei au fost repatriate în Israel cu rămășite pamântești ale unor persoane de credință mozaică și apoi a revenit că și alte rămășițe pamântești au fost trimise într-un săculeț și că doar au reconstituit oase de-a ei scanând mormântul din Macea din mașina lui Jacobovici și că oasele reale ale ei încă sunt în cimitirul dintre Curtici și Macea. Și apoi ar fi negat spunând că: „Cinci pigmenți diferiți trebuia încă să introducă deoarece apa este uneori în clocot acolo”.

Au avut aceiași complici ca în satul Cresuia, însă tatăl meu nu era iudeu ci era din Efraim, cunoștea bine obiceiurile evreilor și le ura, inclusiv Ieremia 30:17 care arată că vor despuia trupurile poporului lui Iacov și probabil nu accepta să le răspundă deoarece unul era gherşomit-işmaelit și șoferul lui în mașina mică sport era țigan. Totodată el a ținut legătura cu una din femeile din Arad fie cu ofițera de securitate care ma împiedicat să introduc date în plângerea prealabilă câteva zile ori fie cu șefa secției de psihiatrie care are mai multe ore cu telefoane convorbiri în județul Bihor. Ofițera a anunțato că am primit amenințarea și a intrat pe rând în consolele de securitate din Beiuș-Centru să nu pot vedea cei fac la tatăl meu când ajunge și dacă este viu dar mai ales să nu-i conving să-l aducă la Oradea unde nu erau anunțați de șefa secției ce să-i facă și ce să nu-i facă deoarece sunt mai mulţi medici primari ca în Arad.
Din persoanele de alt cult religios care nu țineau cu noi servicii săptămânale se număra și doamna Maria, care era creștină după evanghelie şi care era venită din Constanța să-și caute fii care lucrau la ceva misiune probabil umanitară în Serbia și cu care mulţi încercau să fie amabili deoarece nu am reușit să compensăm lipsa unei biserici locale care să reprezinte cultul ei în Arad.

În drumul de la Carrefour Market din calea „Turnărilor” dinspre Alfa Centru am întâlnito și am ajuns să discutăm de etimologia numelui „Bodin” și ca să scurtez discuția despre originea familiei i-am spus că se trage din verbul „ia deina” adică „să analizezi” și că aveam localități de margine a imperiului numite „Bodina”. Ea mi-a răspuns că: „-Avem aici în comunitate tineri cu numele Iadin care sunt arabi și au venit să studieze medicina”. Eu i-am spus că: „-Știu de ei că sunt din Congregația de Evrei și Arabi din Haifa.” și am schimbat subiectul discutând asocierile în familii de musulmani.
Acesta este ultima discuție cu ea care am avuto înainte să aflu de la mama că a fost internată în spitalul clinic Județean din Arad unde am rugato să o viziteze și să vadă dacă familia ei și medicii o susțin mai departe să trăiască, observând că discuția era păguboasă și am făcuto fără să știu că ea umblă în comunitatea evreiască unde mozaicii umblă.

Era în Alfa Centru cel puțin un cerc de rugăciune din cele trei organizate de Comitetul Bisericii „Dragostea” din Pârneava la care a participat și ea și evrei mesianici din comunitate dar și din gruparea iudaică mesianică care nu eram membri în comunitate ci doar ne cunoșteam fiind din aceiași diasporă.
Femeia a fost delapidată că a înțeles fie originea israelită a familiei Bodin ori fie a familiei Iadin care erau considerați arabi, probabil de fanatismul religios care se extindea din comunităților lor și cu care m-am confruntat prima dată în 1982 prin bunica Telepoczki Socaci Sida prin care au încercat să mă atragă în religia mozaică și nu m-au lăsat până la sfârșitul verii să aflu numele denominației și anume că un credincios este numit „mesianic” în religia mea și să mă lase să citesc din Noul Testament.

Deoarece ca urmare morții lui Bodin Iosif familia mea nu a știut care religie este mai bună pentru nepotul lor, adică pentru mine, nu putem spune că până în 1982 când am împlinit 6 ani ași fi fost religia creștină și datorită inițiativei mele de la Sărbătorile Pascale să mă lămuresc dacă cu 2 mii de ani înainte un om nevinovat a fost pedepsit de autorități la Ierusalim pentru care am intrat în război cu bunica încercând să-i fur Noul Testament cu Psalmii nu putem spune că am fost religia mozaică pe perioada acelei interdicții.

După ce bunica a început să mă instruiască la 7 ani m-am mutat în Arad unde pe perioada vacantelor de vară am avut voie să-l vizitez pe tatăl Bodin Avram și bunica Buha Vârvoara Bodin și totodată am avut voie săptămânal în anii următori să-i vizitez pe bunici, cât timp a mai trăit Telepoczki Sida, și am reușit să aflu de la bunici unde mai avem rude în alte țări și bunica a continuat să mă instruiască anual cu ocazia Marilor Sărbători de Toamnă până în anul 1988 când a decedat. Apoi noi ne-am mutat mai repede în scara de bloc unde suntem domiciliați astăzi în urma unui incident în care a murit mama unui coleg de gimnaziu care fiind în supraveghere tehnică nu a fost atentă cu o cisternă cu petrol de avion. Dar mobila din camera mea a fost adusă imediat când a murit bunica
La înmormântarea ei, care este ultima persoană de religie creștină ortodoxă în familia mea, preotul din sat a adus două feluri de cuie și unchiul meu Telepoczki Emil a ales cele mai lungi care rămâneau ca o cunună cu spini de partea internă. Apoi nu aveau nici o inițiativă să-i de-a ultima cină după obiceiul creștinilor ortodocși și a rămas până la înviere captivă ca într-o cușcă. Acest moment mi-a declanșat stare de plâns până ne-am întors acasă. Noi iudaicii mesianici avem numite „בֵּית הָעוֹלָמְין הָמְשִׁיחִי- „Beit HaAuolamin HaMişichim” cimitirele unde ne înmormântăm ritualic membri familiilor fără cuie de fer și fără balamale de fer în care s-ar putea vătăma trupurile celor dragi până la înviere.


Atât la înmormântarea nepoatei bunicului numită Mariska Toth cât și în cazul tatălui meu Bodin Avram s-a folosit un sicriu de fer fără să consulte rude apropiate ale familiei și m-au întrebat ce dacă tatăl meu a fost ateu înainte să-l aducă spre groapă când un vecin din sat a observat ce sicriu avea.
Înmormântarea a fost aranjată de Spitalul Clinic Municipal din Beiuș, care poartă numele unui episcop ortodox, fără să mă consulte ca fiu în batjocură față de religia mea și fată de religia celorlați doi-trei veri care au participat la înmormântare și erau de religie romano-catolică și o vară de religie penticostală. Totodată reprezentantul spitalului criminalilor, Lupău Caudiu și Laboş Crestian considerau că încă este pacient şi drepturile pacientului nu permit să acorde rudelor accesul la foaia de internare în care nu a fost nominalizată nici o persoană care să primească informații despre starea medicală a pacientului conform cu art. 21 și 24 din legea 46/2003.

Tot astfel am primit de la Parchetul pe Lângă Judecătoria din Beiuș că nu au făcut anchetă sau cercetări în urma delapidării fratelui tatălui meu Iosif Bodin, iar apoi prim-procuror Pantea Cosmin a restituit plângerea prealabilă formulată cu un an înainte de delapidare a tatălui meu Bodin Avram, de același spital și alt sistem medical și alți agenți de securitate incapabili, care nu au putut preveni moartea tatălui meu, și datată 8 Februarie 2022, în 3-8 August 2022, deoarece descrierea faptei nu era clasă „Instigare la Genocid” sau „Complicitate la Genocid” conform art. 438 din Noul Cod Penal, ci era neclară „Tentativă de Genocid” arătând neclar că urmează repretarea acțiunilor de anihilare contra familiei mele din motive de discriminări etnice sau religioase care puteau apărea pe parcursul recensământului, și pe care ei nu le-au confirmat, și nu împlinește astfel prevederile art. 289 alin (2) din Codul de Procedură Penală.
Cei de la parchet folosesc „dezmăţi” pentru „despuia” când vorbesc de prădarea trupurilor celor care sunt delapidați dar în versetul care ne reamintește ce urma dacă nu era lupta pentru trupul lui Moise și anume în Ieremia 30:16 avem „uî·hāi·uū şōesēiī·kâ lī·mî·şīşā uî·cāl bō·zâzēiī·kâ aêtāɳ lā·bëzadică „şi fie-i despuitori-ți despuierii și orice prădători-ți totodată prădării”.

Pentru solitare am primit răspuns imediat de la 5 culte religioase din care două sunt mai cuprinzătoare.
De la Biserica Adventistă am primit răspuns de la directorul Departamentului Comunicare în 10 Februarie 2022 că apartenența se face prin botez sau mărturisire de credință, ambele exprimate prin liber consimțământ dar și că în Biserica Adventistă nu se percepe taxă de cult. Au arătat că nu figurez în baza de date actualizată în Ianuarie 2022.

De la Biserica Greco-Catolică am primit răspuns de la Alexandru Mesian, episcop de Lugoj, în 4 martie 2022, că nu figurez în evidențele parohiei greco-catolice din municipiul Arad (localitate unde scriu că am domiciliul) ca fiind membru al comunității greco-catolice de acolo.
În ce mă privește, eu am practicat de la vârsta de 6 ani, din Septembrie 1982, iudaism târziu, fiind instruit de bunica și săteni care erau familii mixte de adventiști de ziua a șaptea și evrei mesianici cu care eram asociați prin alianță familiară și pe care ia utilizat să verifice etnia unchiului meu din Bihor.
Între sărbătorile secerișului din 2008, așa cum au căzut Cincizecimii de Alegerile Euro-Parlamentare, de care eu m-am dezis să particip la vot și m-am refugiat la tatăl, unde el a făcut negocieri legate de cadența sărbătorilor cu mine și eu am căzut de acord să practic și iudaism nazarinean, singura ramură a religiei mele care majoritari practică în ziua de după sabat cadența poruncii din Leviticul 23:16 în ciuda mesianicilor majoritari care fac pe plac ramurii principale a iudaismului timpuriu care este iudaismul ortodox. Totodată el a căzut de acord că „ateu” se traduce în limba Engleză „ateist” care este o persoană indezirabilă nouă care citim textele sfinte și a confirmat că de acum înainte se declară la recensământ „liber cugetător” așa cuma confirmat în 2013 și avea certă în sat înainte să ajungă bolnav în Decembrie cu primarul care a refuzat să-l declare „liber cugetător” deoarece sătenii îl credeau „ateu”.

Demersul să solicit adeverințe că nu am fost membru este după ce diferite persoane politice din partidele principale mi-au cerut ca așa cum organizez un mic institut privat ca O.N.G. şi m-am descurcat cu actele de organizare, tot astfel să organizez și gruparea religioasă din care fac parte considerând că suntem rău voitori să ne organizăm ca cult religios separat în stat cu statut juridic de O.G. Astfel în timp ce m-am consultat cu diferite persoane care practică diferite forme de Iudaism Târziu, cum să redactez statutul organizatoric, am trimis solicitarea care a fost înregistrată și la Secretariatul de Stat pentru Culte cu Nr. C-661/03.03.2022. Așa cum reiese din cadrul petiției transmisă pe adresa de e-mail a Cancelariei Sfântului Sinod al Patriarhiei Române, cancelaria@patriarhia.ro, care vizează Biserica Ortodoxă Română, cult religios separat în stat conform cu Legea nr. 489/2006 actualizată în 2014, am solicitat eliberarea unei adeverințe care să certifice că nu sunt creștin ortodox cu scopul ca alte persoane din religia dumneavoastră să nu-mi violeze sediul profesional la Institutul de Arheologie Biblică ci să pot lucra fără să fiu supravegheat tehnic ca și cum ași face parte din Creștinim sau din Mozaism. Pe adeverință ați putea scrie că de la încercarea să ne asociem cu o asociație religioasă creștin-ortodoxă care a eșuat după nașterea mea când Iosif Bodin care a dorit să fie preot în satul Cresuia a decedat nu am mai avut pe ramura familiei mele încercări să ne asociem cu Biserica Ortodoxă Română.

În primul rând vă urez Felicitări pentru rezultatul de aproape 14 milioane de cetățeni care s-au declarat Cultul Creștin Ortodox la acest recensământ.
Deoarece acest recensământ s-a făcut prima dată digital sper ca rezultatul să reprezinte o situație reală, din cauza înșelăciunilor prin care unii au dat bani la primării ca persoane ca mine care ne-am declarat „Altă grupare religioasă” să fim trecuți abuziv acest cult anevoios numit din 1936 „Cultul Mozaic Ortodox” sau „Federație” și apoi să îmi de-a emoții încât dacă acum că tatăl meu nu mai este printre noi ca să apar atât el cât și eu care am solicitat acestă opțiune în baza de date cu anumit cult religios în care nu ne-am imaginat familia noastră că am putea adera și am cere să se facă un nou recensământ simplu cu recenzor ca în 2012-2013 când ambii părinti dar și eu am rămas așa cum ne-am declarat.    



Data, Semnătura,



25 Aprilie 2023







9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu